strong.



Allah sedang menguji diri ini,
kecewa buat entah yang ke berapa kali,
tapi Allah tak suka hamba-Nya yang berputus asa..

Illahi,
jangan buang rasa jemu untuk aku terus berusaha!

#MYSTORY AFTER EXAMINATION WEEK..

Apabila apa yang kita harapkan, tak dapat. sedangkan kita dah buat sehabis baik tapi hasilnya tetap sama.
Rasa ingin menangis sampai tak larat lagi. Marah diri sendiri, why why?? Aku rasa aku dah buat yang terbaik ,tapi Allah telah pun merancang sesuatu yang lebih baik double triple ple ple! daripada apa yang aku lakukan.
Aku tak tahu, kerana pengetahuan aku sebagai hamba amatlah terbatas! limit! but Allah..no limit.! no no! so, kita kena belajar dari konsep usaha doa dan tawakal. Dah habis exam mid-term.. keputusan yang aku dapat, itulah apa yang aku usahakan. Memang takut, berdebar..semua ada. tapi aku kena jugak pasrah kan?

Mereka selalu kata

U CAN DO IT, ANA!!


aku akan kata, insyaAllah..

#tunggu markah ,berapa je yang dapat. minta-minta tade fail kali ini. amiinn...~


Comments

Popular Posts