TAHNIAH.

Tiada apa yang ingin aku ungkapkan, aku teruja dengan keputusan kakak -kakak dan abang-abang seniorku yang berada di btrien, mrsm mahupun sbp. Bolehkah aku peroleh seperti kalian? berjaya dengan cemerlangnya.

EH KAU BERAPA? 8A! 'KAU?' '10A!!'

mereka syukur padaNya, mampu buat ibu bapa, cikgu dan diri sendiri tersenyum bangga.
semuanya berkat usaha mereka. Bilaa tanya pada diri, BOLEH KE KAU? MACAM MUSTAHIL je.
cikgu pula berkata 'sekarang inilah awak cuba ubah nasib awak pada masa akan datang, bila dah tersedia keputusannya, TAWAKAL'

Ya, aku berkobar-kobar pula bila ramai yang dapat Straight A. Boleh jadi sumber inspirasi ni.

Apa-apa pun, TAHNIAH kepada mereka yang memperoleh keputusan yang cemerlang mahupun yang kurang cemerlang.





#Lagi 12 hari untuk berlatih kawad, TERAMAT penat, namun hanya ini kenangan untuk dikenang sepanjang aku berada di batch 95' di BTRIEN selain daripada kepayahan dan keseronokan ketika menuntut ilmu :)

Comments

Popular Posts