aizalos tevez

Assalammualaikum, blogger sekaliannn. khaifa haluk?

semenjak masuk sekolah ni, *baru dua hari sekolah padahal* agak busy dengan homework, selesaikannn sampai habis. Alhamdulillah.. semangat tu masih membara. semogalahh ia berterusan.. amin ya Allah!

entry kali ini tak ada kena mengena dengan persekolahan, actually, pasal adik saya Muhammad Aizat Farhan Bin Abdul Aziz yang berangkat ke sekolah baru dia tahfiz sa'adah ad-durain.. kot. tak sure lahh. sekolah tahfiz lahh tu. jauh disudut hati saya, terlalu berat untuk lepaskan dia..

everyday kena marah dengan dia even tade sebab yang kukuh..hew. everyday dia hantar saya pergi sekolah..and now, jalan kaki tak pun. ayah hantar :) everyday gaduh dengan dia sebab internet..sampai dia giveup. heww, everyday dia kata saya gedik dan sebagainya. everyday minta tolong saya.. hmmm. now, rasa macam anak tunggal. takpe, dia pergi menuntut ilmu Allah..dia nak jadi hafiz penghafal al-quran.. is hoping pulang nanti akhlaknya cantik, hebat menghafal quran dari kakak dia yang merangkak-rangkak lagi ni.. semoga perubahan besar berlaku dengan diri dia, tak ketinggalan ali imran and vespa jugaaa.


adik,
semoga engkau pulang lebih menyenangkan hatiku ayah dan umi,
semoga engkau menerapkan al-quran dalam jiwamu..
semoga Allah memberkati hidupmu dengan berkat menpelajari al-quran
dan mengajarkan aku.. ya?
pandai-pandailah menjaga diri..
Allah sentiasa bersamamu..

 truthly,
 your sis..

Publish Post

Comments

Popular Posts